MAANGE Mini gąbeczki do makijażu | Chińskie zakupy z Aliexpress

Kto nie lubi tanich i sprawdzonych rzeczy do makijażu. Tym bardziej zrozumieją mnie te osoby, które zamawiają systematycznie z Aliexpress. Niejednokrotnie zakupy kierowane są niską ceną. Bywają też sytuacje gdy towar jest zamawiany z czyjegoś polecenia; bo może w przypadku mojej osoby też się to sprawdzi. Jednym z takich elementów są gąbeczki do makijażu twarzy. Tym razem wybrałam ich mniejsze wersje z przeznaczeniem na nakładanie korektoru. 


Jedną z bardziej popularnych firm na serwisie w kategorii makijażu jest MAANGE. Oferują także różnego rodzaju pędzle pojedyncze oraz zestawy (bezpośredni link do sklepu). 


W opakowaniu znajduje się 10 sztuk różnokolorowych gąbeczek. Zapakowane w plastikowe pudełeczko na wzór Beauty Blendera. Czas oczekiwania na produkty trwają standardowo około jednego miesiąca. Po przewalutowaniu kosztowały 9,21 zł. Przesyłka była dobrze zabezpieczona, zapakowana w kartonowe pudełko.


W opisie aukcji zawarto informacje o tym, iż gąbeczki są bez lateksowe. Po zmoczeniu mogą zwiększyć się nawet do 1 cm. Podczas samej aplikacji nie wchłaniają zbyt wiele produktu. Standardowo czyszczę je słynnym olejkiem Isany z Rossmanna; nie wypłukuje się też przy pierwszych czyszczeniach kolor (wyjątek stanowi różowy aplikator).


Tuż po wyciągnięciu z pudełka są bardzo miękkie w dotyku. Po różnych doświadczeniach z gąbkami z Aliexpress, byłam sceptycznie nastawiona. Zaskoczeniem było to iż po zmoczeniu jej, nabrała sporej oraz widocznej objętości. Nabierają one sprężystości. Przy pierwszym kontakcie z wodą nie wydobywała piana. W poprzednich stycznościach z większymi gąbkami Po lewej stronie jest już ona mokra, po prawej pierwotnych rozmiarów. 


W komplecie znajdują się różne kształty gąbeczek. Nie zauważyłam różnicy między nimi podczas użytkowania. Mając na  myśli materiał, z którego są wykonane. Z całego kompletu najbardziej przypadły mi te o jajowatym kształcie. Używam je do nakładani korektora w trudno dostępnych miejscach. 


Jestem zadowolona za zakupu tych gąbeczek. Ilość przemawiała łącznie z ich jakością. Jednak można trafić na buble. Często przy zakupach sugeruję się opiniami, które są udostępniane na grupie Aliexpress Polska lub Aliexpress Beauty. Również można się dowiedzieć o promocjach lub kuponach udostępnianych przez sprzedających. 


Czy podobają się Wam tego rodzaju posty?
Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Mam zestaw gąbek z chińskiej stronki, ale z ali i tak wolę pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie powiem, że nie lubię ;)
      W swoich zbiorach posiadam pędzle z Beili. Mam zakusy jeszcze na Jessup

      Usuń

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger