WISHLIST part.1 (w realizacji)

Sporym krokiem było dla mnie sporządzenie listy oraz jej realizacja. Dzięki niej stosuję przemyślenia oraz swego rodzaju analizę rzeczy potrzebnych i tych, które mogą jeszcze poczekać. Wybieram przedmioty, które są w moim zasięgu chociażby pieniężnym. Nie warto sobie od razu stawiać górnolotnych planów, których nie można spełnić w żadnym wymiarze działań. Staram się dochodzić do celu małymi, zaś stanowczymi krokami. 


Niniejszym przedstawiam dwie odhaczone pozycje z mojej listy tego miesiąca. Pierwsze użytkowanie produktów wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Jest to:

EOS LIPBALM SUMMER FRUIT

TANGLE TEEZER



Oba produkty zostały zamówione ze strony mintishop.pl. Serdecznie polecam ten sklep ze względu na przyjazną obsługę na każdym etapie zamówienia. Należy także zwrócić uwagę na bezpieczne zapakowanie produktów przed jakimikolwiek uszkodzeniami. Dodatkowo przy otwieraniu paczki zachwyciłam się eleganckim zapakowaniem produktów w ozdobny papier. 

Nie sądziłam, że opisane obietnice producentów mogą wiązać się z ich realizacją. Balsam EOS na dopracowane opakowanie, sam zapach jest intensywny i gotowy zaraz do zlizania ich z ust ;) Nawiązując do szczotki, jestem mile zaskoczona. Pozostawia moje włosy gładkie, rozczesują się bezproblemowo. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger