NEW MILITARY BOOTS

Militarne obuwie może kojarzyć się z wojskiem. Ale dobrane ubrania będą współgrały z tymże rodzajem. Można je łączyć ze wszystkim. Świetnie prezentują się w luźnych stylizacjach. 

Wczoraj ubrałam je po raz pierwszy. Połączyłam je z woskowanymi spodniami oraz białą koszulą typu mgiełka. Jedynym minusem jest to iż obtarły mnie. Zazwyczaj jest to moja zmora przy nowych butach.



Buty zostały zakupione w prywatnym sklepie. Charakterystycznymi elementami są złote klamry oraz obwódki w tym samym kolorze.Posiadają również grubą i masywną podeszwę, był to dodatkowy motyw przy zakupie. Także cena 59 złotych za nie, przeważyła podjętą decyzję :)




Poniżej umieściłam zdjęcia, które w przyszłości pomogą mi stworzyć własne zestawy ubioru do takiego rodzaju obuwia. Są one proste i efektowne.

(Zdjęcia zostały zapożyczone ze strony google.pl)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger