ALIEXPRESS BARGAINS 1# | Dom, dodatki, kosmetyki, biżuteria, odzież - inspiracje

Dzisiaj przychodzę z inspiracjami rzeczy, które znalazłam na Aliexpress. Ładne rzeczy wpadają w oko, koszyk życzeń może nie mieć końca. Przy takich zakupach warto kierować się rozsądkiem oraz opiniami innych. W tym poście starałam się wyselekcjonować produkty, warte swojej ceny. 

Dodatki do mieszkania czy też zdjęć to temat, w którym przepadam na parę ładnych godzin. Staram się zawsze wyszukiwać takie produkty z wykorzystaniem do obecnego wyposażenia oraz pod uzupełnienie tła do zdjęć.  Produkty przedstawione skusiły mnie swoją estetyką, kolorystyką. O ile talerzyki w kształcie ananasa są dostępne od razu, to takich podkładek połączenia złota z marmurem nigdzie n



Jeżeli chodzi o biżuterię, tutaj też jest różnorodny wybór. Trzeba mieć świadomość, jaka cena taka jakość produktu. Dostępne są naszyjniki pierścionki oraz kolczyki. Można znaleźć pojedyncze pary oraz takie sprzedawane w wielu sztukach. Znajdują się różnego rodzaju dodatki do kolczyków. Nawet w kwestii biżuterii sprzedawcy nadążają z trendami. 

Kosmetyki od czasu do czasu też zamawiam. Ale tylko dla zaspokojenia własnej ciekawości. Nikogo też nie zachęcam. Każdy to robi według swoich przekonań. Przy zakupie matowych pomadek można niejednokrotnie się przejechać z trwałością. Wato przeglądać komentarze od innych kupujących, chociażby w celu zweryfikowania wybranego koloru. Spodobała mi się z firmy O.TWO.O, gdzie jakiś czas temu widziałam pozytywne opinie na instagramie. Produkty Pilaten zdobyły swoją popularność. Dotychczas korzystałam z ich czarnej maski (recenzja tutaj).  Pędzle BEILI zostały rozpowszechnione w internecie. W swoich zasobach posiadam kilka sztuk, którym poświęcę osobną recenzję. Jednak mam ochotę jeszcze parę produktów domówić. 


1. Matowe pomadki | 2. Plastry Pilaten | 3. Pędzle BEILI | 4. Paleta cieni FOCALLURE

Lubię też zamawiać drobne rzeczy. Born Pretty Store jest bardzo popularnym sklepem z urozmaiconym asortymentem. Parę rzeczy już od nich zamawiałam, każde przychodziło szybko i bezproblemowo. Tym razem skusiłam się na cążki do skórek w kolorze kameleona. Zestaw do ozdabiania kawy znajduje się w przystępnej cenie. Zawarte w nim jest 16 różnych szablonów w zależności od okazji, pudełko ze stali nierdzewnej wraz z sitkiem do posypywania i łyżka. Osłonki do pędzli sprawdzają się podczas przechowywania, mycia aby się nie odkształcały.


1. Zestaw do kawy | 2. Cążki do skórek | 3. Osłonki do pędzli  | 4. Marmurkowe notesy

Przechodząc do ubrań, tutaj lista mogłaby nie mieć końca. Zawsze staram się wyszukiwać takie, których nie widziałam nawet w dostępnych sklepach sieciowych. Koszula skusiła mnie dekoltem i wiązaniami przy nadgarstkach. Dostępna w trzech kolorach i czterech rozmiarach. Z kolei koszulka jest dla mnie ideałem minimalizmu. Kolor, kołnierz w kształcie litery V, proste jeansy, marynarka oraz Adidasy Superstar - wychodzi fajny outfit. Spodenki są dla mnie najszybszym, najwygodniejszym rozwiązaniem na codzień. Natomiast skarpetek nigdy za wiele, a nie widziałam ich nigdzie w takim wydaniu. 


Zamawiacie rzeczy z tego typu strony?
Jakie są wasze doświadczenia?

Pozdrawiam w Wielkanocny Poniedziałek :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger