Wishlista, czyli kolejne zachciewajki dla duszy i ciała

Marzenia każdy z nas ma. Mniejsze lub większe, które wraz z biegiem czasu udaje się je realizować. Swoje pragnienia staram się porządkować w miarę potrzeb. Takiego rodzaju listy pozwalają mi dokonywać przemyślanych zakupów, które będą służyły mi przez dłuższy czas. A dodatkowo nie spowoduje zagracenia mojej przestrzeni oraz moich bliskich. 
Chcę przedstawić te produkty które w najbliższym czasie mam zamiar przenieść w stan rzeczywisty. 


1. Paula Hawkings "Dziewczyna z pociągu"

Urlop zbliża się wielkimi krokami, najwyższy czas zaopatrzyć się w zbiory literatury. Jednym z popularniejszych tytułów jest właśnie ten. Podoba mi się również styl pisania autora, co jest dodatkowym plusem zachęcającym do zakupu. Czym prędzej chcę ją zakupić i przekonać się o fenomenie.

2. Krem BB Holika Holika

Ostatnio zaopatruję się w produkty koreańskie. Totalnym klasykiem w tej kwestii jest owo wspomniany krem. W cieplejsze dni wolę używać lżejszych produktów do twarzy, aby nie spowodować dodatkowych komplikacji. Kremy BB posiadają bardzo jasne kolory,  A po dobrych doświadczeniach z kremem BB firmy Missha, mam po prostu chęć dalej poszukiwać tak fajnych produktów. 


3. Tony Moly Panda's Dream White Sleeping Pack

I kolejny produkt z linii koreańskiej. Tym razem jest maska na noc. Z jednej strony kusi opakowanie. Pandy przecież są takie fajne ;) Natomiast nie zawsze jest czas i chęć na zrobienie tradycyjnej maski. Za podstawowe działania jakie oferuje producent to rozświetlenie, wyrównanie kolorytu twarzy oraz wybielenie. A ta odpowiada moim oczekiwaniom. 


4. Lampa LED pierścieniowa na aparat firmy Nikon

Nie zliczę ile robiłam podejść do zakupu do owej lampy. Coraz częściej mamy niesprzyjającą pogodę oraz walkę ze światłem podczas robienia zdjęć. Aby uzyskać pożądane efekty jest potrzebne dobre światło. A takich dni w ciągu roku mamy niestety mało. Muszę jeszcze poszukać elementów, jakimi sugerować się przy zakupie. Może macie jakieś swoje sprawdzone działania w tym kierunku?

5. Buty Nike Air Max 90 

Ostatnimi czasy buty na koturnie lub obcasie odeszły w kąt, w zamian zastąpiłam je obuwiem sportowym. Pierwszym zakupem były Adidas Superstar, które polecam. Ale mam ochotę na coś innego, ale też klasycznego pod względem rodzaju oraz koloru. Wybór padł na tradycyjny Nike Air Max 90. Kolor oczywiście czarny, ze względu na stawiany minimalizm  w ogólnym ubiorze codziennym. Obecne wyprzedaże pozwalają nabyć produkt w atrakcyjnej cenie. 


To byłoby na tyle w dzisiejszym poście. 
Prowadzicie swoje wishlisty?

Piszcie co posiadacie na swoich listach.

Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger