Listopadowa lista życzeń :)

Niezależnie od wieku czy płci, każdy z nas posiada życzenia większe i mniejsze. Dodatkowo listopad jest miesiącem, który nie rozpieszcza nas temperaturą i słoneczną pogodą. Niekiedy ciepły koc, gorąca czekolada lub herbata oraz dobra książka może stać elementem takich dni. Dodatkowo poprawę humoru można zapewniać sobie poprzez spotkania z przyjaciółmi lub rodziną. Czasami też zapewnianie sobie pewnych zachcianek.

A czy wy macie swoje życzenia czy też pragnienia, które możecie w tym miesiącu zrealizować?
Podzielcie się nimi :)







Samsung Galaxy S5

Obecnie jestem posiadaczką telefonu w wersji S3. Kończąca się umowa abonamentowa skłania do przemyśleń. Tak moje myśli i ciche marzenia skłaniają mnie na wybór Samsunga Galaxy S5. Oprócz różniącymi się parametrami technicznymi jest większy i mam nadzieję, że będzie godnie zastępował poprzednika.





Flipcover sview 

Oprócz nowego telefonu, przyda się jeszcze pokrowiec chroniący go przed niepotrzebnymi zarysowaniami. Elegancki i prosty, gdyż takimi cechami kieruję się przy wyborze dodatków w życiu codziennym.

Balsam do ust EOS

Nastały już chłodne i uzupełnieniem kosmetyczki będzie balsam do ust. Nie jestem jeszcze zdecydowana w kwestii zapachu, gdyż najchętniej przygarnęłabym je wszystkie ;) 




Szczotka Tangle Teezer

Jesień i zima są porami w roku, gdzie dbamy o nasze włosy. Dla mnie dodatkowym elementem tej pielęgnacji będzie zakup słynnej już szczotki.



Rozkloszowane spódniczki

Mogą być pikowane, wytłaczane lub wzorzyste. Cały czas poszukuję oryginalnych i wyjątkowych dla mnie spódnic. Mimo szarych dni staram się stawiać na kolor. Poprzez ten element stroju staram się wnosić trochę lata ;)

Pozdrawiam 
Paula :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger