Apassionata, czyli wielki pokaz w dobrym stylu :)


Witajcie :)

Dzisiaj kilka słów o Apassionata. W skrócie mogę to określić jako profesjonalne występy  koni, które podczas dwugodzinnego występu przedstawiają historie, które łączą się w jedną całość. Miałam przyjemność zobaczyć to w niedziele, na stadionie o2 World Berlin. Wywarła ona na mnie bardzo dobre wrażenie. Sprawy związane z bezpieczeństwem i organizacją były zorganizowane. Ogólnie odbywają się tam koncerty znanych sław, np. już w marcu będzie tam gościł Bieber:D Reklamy tak dawały po oczach, że trudno nie było zauważyć. Sam stadion znajduje się tuż przy Murze Berlińskim. Szkoda gadać, czas na fotorelację :



Widok hali, stadionu o2 World Berlin 


Kolejno widok środka i główni bohaterowie






Oraz zdjęcie jednej z gwiazd za kulisami




Oczywiście zdjęcie na koniu też zostało zrobione ;)

Wrażenia z występu dla mnie są imponujące. Tylko ceny mogą przestraszyć. Ja sama dostałam wejściówkę, gdzie bilety zaczynały się od ok. 50 euro, oczywiście też były loże dla VIP, gdzie ceny zaczynały się od 100 euro. Więc jak widać jest to jakaś inna forma rozrywki, lecz niekoniecznie każdy gotów były pójść.




Pozdrawiam :):*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger