New in ♥

Witam ponownie :)

Pogoda nas nie rozpieszcza, więc trzeba sobie dogadzać innymi rzeczami w zasięgu ręki. Dzisiejszym takim elementem były małe zakupy, dostarczone zamówienie z firmy Avon oraz dostarczenie nowego telefonu. Właśnie moim kolejnym zamiłowaniem (zaraz po zakupach) są nowinki techniczne dotyczące telefonów. Mój wybór padł na model Nokii- Asha 302. Duży wyświetlacz, klawiatura QWERTY i prawie całodobowa       łączność z internetem. Przechodząc do kolejnych rzeczy, oto one:


Zamówienie z Avonu wygląda następująco:


Zapach wybrany w ciemno Secret Fantasy Star. Jeśli ktoś lubi słodkie zapachy to od siebie polecam :)


Kolejną rzeczą sprawdzoną na mojej skórze to podkład matujący, kolor NUDE. Jedynym minusem jest to iż   podkreśli nam suche skórki na twarzy. Natomiast rola matowienia dla mnie spełnia swoją rolę, dodatkowo utrwalając niewielką ilością pudru spisuje się od 6 do 8 godzin. W obecnym bodajże 17 katalogu cena przystępna 14.90.


Do przetestowania wzięłam podkład w musie, również z funkcją matującą, odcień jak wyżej NUDE. Nie mogę póki co o nim nic więcej powiedzieć, jeszcze go nie wypróbowałam. Zrobię o nim osobny wpis za jakiś czas.


Jak to kobieta zmienną jest, kupiłam w promocji farbę firmy JOANNA, odcień orzechowy brąz. Żeby włosy do końca mi nie wypadły, rezultaty już w przyszłym miesiącu ;)



A na koniec moje nowe dziecko :)


Dobranoc :*:)

P.S A może wy miałyście, próbowałyście którąś z tych rzeczy? Możecie coś dodatkowego powiedzieć?:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger