Olejek różany do twarzy | Seria ROSE CARE od Bielendy

Twarz stanowi wizytówkę naszej osoby. Dlatego ważny jest dobór odpowiednik produktów, który nie spowoduje dodatkowych uszkodzeń. Dlatego dzisiaj chcę bliżej przedstawić olejek różany z firmy Bielenda seria Rose Care. 



Od producenta:

Lekki olejek przeznaczony dla skóry wrażliwej oraz delikatnej, skłonnej do podrażnień czy nadwrażliwości. Wyjątkowa lekka formuła olejku daje efekt satynowego wykończenia skóry, nie obciąża jej przy jednoczesnej natychmiastowej redukcji uczucia suchości i dyskomfortu.

Produkt zakupiłam tuż zaraz po pojawieniu się na rynku. Mając pozytywne odniesienia do olejku z Evree nie wątpiłam, iż w tym przypadku będzie inaczej. Natomiast produkty z firmy Bielenda osiągają coraz większy rozgłos i popularność. Dlatego nie mogłam oprzeć się zakupowi kolejnych ich nowości. 



Poniżej prezentuję skład produktu:



Odnosząc się do działania olejku. Posiada w sobie połączenie olejku z owoców róży, kwasu hialuronowego oraz witamin C+E. Owe elementy mają działać przeciwstarzeniowo oraz chronić przed zanieczyszczeniami, jakie występują wokół nas. 

Produktu używałam namiętnie około miesiąca, stosując go w szczególności wieczorem. Olejek nie posiada bardzo tłustej konsystencji. Tuż po nałożeniu wchłania się i nie pozostawia żadnej lepkiej warstwy. Powoduje łagodzenie oraz ukojenie na mojej twarzy. 

Olejek posiada jedynie 15 ml, ale jest niesamowicie wydajny. Kilka kropli uwolnionych z pipety pozwoli na zaaplikowanie go na całej twarzy. 

Przy dłuższym używaniu zauważyłam nawilżenie na mojej twarzy. Rozwiązał problemy z suchymi skórkami. Nie mogę odnieść się do efektu przeciwstarzeniowego, gdyż nie posiadam jeszcze takiej skóry. W obecnym czasie nie jest ona podatna na wysuszenia, jakby pojawiało się mniej wyprysków oraz innych niespodzianek. 



Za różanym zapachem bardzo przepadam, ale niejednokrotnie w kosmetykach jest on bardzo sztuczny i przesadzony chemicznie. Dlatego pragnę poinformować iż tutaj tego problemu nie ma. Zapach sam w sobie jest wyczuwalny, ale charakteryzuje się swoją delikatnością oraz przyjemnością. Dzięki niemu wieczorna pielęgnacja nie jest udręką.

Podsumowując jest produkt spełniający swoje działanie, przystępny cenowo oraz posiadający w miarę dobry skład. 

1 komentarz:

  1. Interesuje mnie bardzo ten olejek, chętnie go kiedyś zakupię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger