SILCARE Shimmer Nymph Graphite - efekt grafitowej syrenki

Shimmer Nymph Graphite to nowy wymiar  wielokolorowej poświaty na Twoich paznokciach. Delikatny i drobny pyłek, mieniący się tysiącami kolorów opalizuje w różnej kolorystyce w zależności od barwy zastosowanego podkładu. Każda w duecie z grafitem Shimmer Nymph uzyska wielowymiarowy, indywidualny efekt, idealnej, połyskującej tafli.



Kolejny efekt syrenki 

Wraz ze wzrostem popularności lakierów hybrydowych, producenci prześcigają się w wymyślaniu rzeczy, które spowodują, iż nasze paznokcie będą wyglądały efektywniej i wyróżniały się od pozostałych. Początkowo były to naklejki wodne, następnie królowały folie transparentne oraz celofanowe, które dawały efekt szkła. 

Na obecną chwilę są to pyłki, które dają efekt lustra, 24- karatowego złota itp. Ale także do łask powróciła słynna syrenka. Od podstawowej delikatnej białej wersji, można znaleźć czerwone, zielone, turkusowe oraz grafitowe. W przeszukiwaniu informacji z internetu trafiłam na firmę Silcare, gdzie zapoznałam się z ich ofertą. Jest to dobrze rozwijająca się firma, która posiada w swojej gamie produkty w atrakcyjnych cenach. Dodatkowym impulsem do zakupów był stacjonarny sklep, gdzie mogłam zobaczyć, pomacać te rzeczy, które mnie zainteresowały.

Jednym z produktów jest Shimmer Nymph Graphite, który jest zamknięty w 3 gramowym pojemniczku. Do tego cena 5 złotych była jak najbardziej przystępna. Sposób użycia pyłku to wtarcie jego w warstwę dyspersyjną koloru. Jego nadmiar należy usunąć za pomocą szczoteczki. Na końcu to wszystko pokrywam topem. 


Grafitowy efekt syrenki wypróbowałam na czterech różnych kolorach. W tym przypadku użyłam hybrydy z firmy Semilac i Neonail. Z czego bazę i top użyłam z pierwszej wspomnianej firmy. 


Od lewej:
- Neonail, seria Patrizia Kazadi Naked Truth,
- Neonail Pure Black,
- Semilac 017 Grey,
- Semilac 105 Stylish Grey.



Te pyłki syrenki najlepiej nakłada się palcem. O ile z pierwotną wersją nie miałam żadnych problemów, tak tutaj przy kolorze czarnym trudno było syrenkę nałożyć. Na każdym kolorze porównuję go do efektu holo. W zależności od padania światła mienią się na różne kolory. Na kolorach beżowych i nude, efekt podoba mi się najbardziej. Co do trwałości, wytrzymuje cały okres noszenia danego koloru na paznokciach. Dobrze zabezpieczony topem nie ściera się, nie powoduje odprysków ani innych niespodzianek. 



Wzorując się na innych firmach, wypuszczono różową oraz turkusową wersję syrenki. Tak jak wspomniał producent efekt końcowy na naszych paznokciach będzie zależny od koloru podstawowego. A trwałość i efekt będzie dorównywał poprzednikom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger