Czarna maska firmy PILATEN. Hit czy kit internetu?

W dalszym ciągu jestem zafascynowana azjatyckimi kosmetykami. Sugestie na Youtube były skierowane na słynną czarną maskę na wągry firmy Pilaten. Rezultaty, jakie przynosił produkt u innych były niesłychane. Jak wiadomo należy brac poprawkę na informacje umieszczone w sieci.

Zapraszam do dalszej części postu.


Standardowo zakup został zrobiony na Ebay. W cenie promocyjnej kosztował jakieś 8 złotych, oczywiście z darmową przesyłką. Zdjęcia z internetu wskazywały jakie maska potrafi robić cuda na twarzy w zakresie jej oczyszczenia z zaskórników itp.


Produkt otrzymujemy w plastikowej tubce o pojemności 60 ml. Dodatkowo maska wychodzi przez dziubek, który został uprzednio zabezpieczony folią. Ważność produktu upływa po trzech latach od pierwszego otwarcia.

Skład znaleziony na którejś z aukcji:

Water,polyvinyl Alcohol,Glycerin,Citrus Paradisi,PEG-8,Panthenol,Fragrance,Cellulose Gum,Tetrasodium EDTA,Activated carbon,Rosemary Extract,Avena sativa Extract,Pot Marigold,Zinc Gluconate,Lecithin,Retinyl Palmitate,Arachidyl propionate,Tocopheryl Acetate,Ethyllinolenate,Xanthan Gum,Limonene,Linalool,Geraniol,Methylparaben


Konsystencja maski jest gęsta, z nakładaniem trzeba uważać. Może spowodować zabrudzenie ubrań. Zbyt dużo produktu powoduje jego wydłużone schnięcie. Według producenta po oczyszczeniu twarzy nakładamy maskę na okres 10 lub 15 minut. 

W moim przypadku wymagało to trochę dłuższą chwilę, nawet do pół godziny. Podczas wysychania czuć ściągnięcie na twarzy. Nie jest ono niewygodne, takie które może drażnić. Po tym czasie należy delikatnie oderwać maskę. Zbyt szybkie działanie doprowadzi do tego, iż będzie boleć nas twarz.


Szczerze nie nakładałam jej na całą twarz, tylko w wybrane miejsca, jak nos, broda lub czoło. Po ściągnięciu skóra w tych miejscach delikatnie rozjaśniona, daje efekt takiego wygładzenia. Na płachcie wyschniętej maski były widoczne włoski, które zostały oderwane. 

Nie wystąpiły zaczerwienienia na twarzy. U mnie nastąpiło miejscami lekkie przesuszenie. Z kolei jeśli chodzi o pory czy zaskórniki, nie ma co się oszukiwać. Maska ma działanie doraźne. Jedynie dodatkowe zabiegi pielęgnacyjne pozwolą nam w znacznym stopniu uzyskać pozytywne efekty. 


Za taką cenę produkt serdecznie polecam. Podstawowe obietnice umieszczone na aukcji zostały spełnione, nawet uzyskałam lepsze efekty od tego co oczekiwałam. Używam produktu raz lub dwa razy w tygodniu. Po miesiącu użytkowania nie pojawiły się żadne niespodzianki na twarzy. 


Zamawiacie takie rzeczy? 
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Jej, pierwszy raz widzę czarny krem.
    W sumie to chyba bałabym się go założyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się z takimi reakcjami.
      Ale produkt nie spowodował uczulenia itp. Oczyścił twarz, a takie było jego zadanie :)

      Usuń
  2. ajaja czyli nie do końca jest z nią az tak cudownie jak ludzie piszą :< szkoda, bo ja na nią mam ogromną ochotę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. dosłownie nie wyciąga wągrów jak na zdjęciach w Google. Po zdjęciu maski jest oczyszczona i gładka. Jest to stopień dla mnie dobry, w porównaniu do wydanej kwoty.

      Usuń
  3. Mam tę maskę i również nie nakładam jej na całą twarz ;) całkiem niezła, i wiele tańsza niż te wszystkie plastry, które dostępne są w drogeriach.

    Pozdrawiam Silloe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się podrażnienia, jakbym miała ją nałożyć na cała twarz. Dobre plastry znaleźć to również sukces ;)

      Usuń
  4. Poznaj działanie ekskluzywnej Czarnej Maski Oczyszczającej Pory Pilaten Hydra Black Mask 60g. Sprawdź ofertę sklepu kosmetykizameryki.pl jej cena tutaj to tylko 19,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często zaglądam na Waszą stronę :) Można tam znaleźć inne ciekawe produkty.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam tę maseczkę, jestem z niej zadowolona, ogólnie jestem zaskoczona efektem, bo wydaje mi si( a może tylko mi się wydaje), że jednak działa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger