AVON Anew Essential Serum aktywujące młodość. Jak na to spojrzeć?

Serum jest produktem, który ma zadanie działać silniej niż tradycyjny krem.  Ale niestety nie zaleca się stosować go samodzielnie. Takie produkty często nie posiadają ochrony UV. Jest zalecany do rannego oraz wieczornego stosowania. Pomaga naszej skórze przy utracie jędrności, starzeniem lub uczuciu suchości. Dzisiaj chcę przedstawić produkt firmy Avon, a dokładniej serum aktywujące młodość.

Jeżeli jesteś zainteresowana moimi spostrzeżeniami to zapraszam do dalszej części postu.


Od producenta:
Serum aktywujące młodość skóry z serii Anew - odkryj moc zaawansowanej technologii.Krem daje natychmiastowy efekt wygładzonej i miękkiej skóry. Już po trzech dniach od zastosowania poprawia koloryt skóry i przywraca jej naturalny blask. Natomiast po dwóch tygodniach zmniejsza widoczność zmarszczek, redukuje przebarwienia a skóra jest widocznie jędrna.Krem jest lekki i szybko się wchłania. Delikatna formuła jest odpowiednia dla wszystkich typów skóry - także wrażliwej. Hipoalergiczny. Testowany klinicznie, dermatologicznie i alergicznie. Nie zatyka porów.



Cała seria Anew jest polecana przez kobiety. Jest to mój pierwszy produkt tego typu. Estetyka wykonania przykuwa uwagę. Opakowanie jest plastikowe, w którym zawarto 30 ml serum. Zapach produktu jest bardzo delikatny, nie powinien drażnić innych.

Pompka nie zacina się, nie powoduje problemu przy aplikacji. Jest to najbardziej higieniczny sposób wydostania produktu z opakowania. Niestety nie widać, kiedy produkt nam się skończy. Skusiłam się na ten produkt gdyż moja skóra potrzebowała dodatkowego nawilżenia, a ciężkie i tłuste konsystencje innych produktów nie sprzyjają jej.


Serum posiada lekką formułę, która szybko wchłania się na twarzy. Jest ona lekko lejąca trochę wodna. Nie pozostawia na twarzy lepkiej warstwy. Przy dłuższym stosowaniu serum nie spowodowało na mojej twarzy żadnych niespodzianek. 

Produkt stosowałam głównie rano, przed nałożeniem kremu oraz makijażu. Wspomniane elementy w połączeniu z serum nie powodowały rolowania się np. podkładu. Jest to pierwszy mój produkt tego typu, spotkałam się ze sporym zaskoczeniem. 

Moja twarz stała się bardziej nawilżona, ujędrniona. Za każdym razem po nałożeniu skóra jest miękka, delikatna w dotyku. Zauważyłam także zmniejszenie porów oraz wygładzenie, jakie produkt powoduje. Ten efekt jest utrzymywany za każdym razem. 


W ogólnej opinii jest to dobry produkt, który pozytywnie wpłynął na moją skórę. Nie spowodował zredukowania zmarszczek. Za to w znaczący sposób nawilżył, przez co zniknęły niechciane pojawiające się suche skórki. Wraz z upływem czasu widać rezultaty, jakie wywołuje produkt. Zniechęcającą rzeczą może okazać się cena. W katalogu jest to produkt wyceniony na kwotę 90 złotych. Na pomoc przychodzi nam zawsze niezawodny serwis Allegro, gdzie ceny zaczynają się od 30 złotych.


Czy używacie tego typu produkty?

Pozdrawiam 


5 komentarzy:

  1. Tak. Używałam tego produktu i teraz po jakimś czasie,do niego wracam. Zgadzam się w 100% z opinią.Swietny produkt i bardzo dobra opinia ,godna polecenia.Gratuluje. Ja jednak kupuje u Konsultantki, bo już zaliczyłam wpadkę z podróbka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominam bardzo dobrze produkt. Chętnie chcę spróbować kolejne z tej firmy. Zazwyczaj kupuję produkty na Allegro i nie zdarzyło mi się nic takiego.

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze tego produkty, ale pewnie kiedyś się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się sam flakonik podoba i chętnie taki przygarnę. Fajnie go do wnętrza pomieszczenia można zadysponować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger