Nowości zakupowe MARZEC 2016

Już bliżej jest końca miesiąca niż jego początku. Dopiero teraz prezentuję swoje drobne nowości zakupowe. Nie ma co się usprawiedliwiać, tylko przedstawiać. Jeżeli interesuje was co zakupiłam w miesiącu marcu, to zapraszam do dalszej części posta.



Nacomi jest firmą znaną i lubianą. Po pozytywnych doświadczeniach z olejem kokosowym, doszłąm do wniosku iż należy poszerzyć wiedzę z oferty jaką ta firma prezentuje. Na pierwszy ogień zdecydowała się na maskę z czerwonej glinki. Przeznaczona jest do cery naczynkowej i normalnej, która ma za zadanie rozświetlić cerę.


Kolejnym produktem jest słynny już krem BB firmy MISSHA. Dla wypróbowania wybrałam wersję 20 ml w kolorze 21. Jest to jeden z jaśniejszych odcieni w ofercie.  Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Ten produkt skłonił mnie do zagłębienia się w tematykę kosmetyków, produktów koreańskich. 



Dwie nowości z firmy Golden Rose. Są to połyskujące pomadki do ust. Ich formuła została wyposażona w olej arganowy. Po nich usta są wygładzone i miękkie, dodatkowo nadany jest delikatny kolor. Jaśniejszy kolor wpada w jasne różowe tony, z kolei drugi jest na pograniczu różu z brązem.
Ostatnio firma wzbogaciła swoją ofertę w różnego rodzaju pędzle oraz płynne, matowe pomadki do ust. Będzie to kolejny hit  na najbliższy czas. 


Kolejnym znanym produktem jest puder do brwi. Wybrałam najciemniejszy odcień z oferty. Jest to numer 107, chłodny ciemny brąz z domieszką szarości, grafitu. 


Kompletną nowością jest lakier hybrydowy z firmy Neonail. Jest to mój pierwszy lakier, jeszcze go nie używałam. Chciałam wypróbować inną firmę niż Semilac. Wybrałam piękny fioletowy kolor, który będzie odpowiedni na nadchodzące ciepłe i słoneczne dni. Moja miejscowa drogeria wyposażyła się w pełną gamę kolorystyczną tejże firmy. Coś czuję, że wizyty mogą być tam częstsze. 





Z nowości zakupowych to byłoby wszystko. Ale dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny, a za oknem niestety deszcz. Jaka pogoda jest u was?

Pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger