LOREAL Elseve Odżywka w sprayu przeciw łamaniu się włosów

LOREAL ELSEVE

Odżywka w sprayu przeciw łamaniu się włosów



Prawie każda z nas po umyciu włosów, posiada problem z rozczesaniem włosów. By ułatwić sobie sprawę sięgamy po odżywki, ostatnio popularne szczotki Tangle Teezer. Staramy się je chronić przed każdym negatywnym czynnikiem, który może wpłynąć na kondycję naszych włosów. Każda z nas ma swój trik, aby bezproblemowo je rozczesywać każdego dnia.



Dzisiaj chciałabym przybliżyć produkt firmy Loreal. Jest odżywka w sprayu przeciw łamaniu się włosów. Zakupiłam ją w Biedronce za przystępną cenę 15 zł. Posiada piękny i delikatny zapach, tuż po użyciu nasze włosy są gładkie i podatne ku rozczesywaniu. Nie trzeba już ich "szarpać" lub ciągnąć, aby doprowadzić je do ładu ;) Odżywka jest zaopatrzona w atomizer, na który należy uważać. Przy spryskiwaniu włosów, opada znaczna jej zawartość na podłogę. Tak jak przykładowo u mnie w łazience, w tym miejscu jest ona wyjątkowo śliska. Niechcący można nabawić się upadku. Dlatego starałam się trzymać głowę bardziej na umywalką. I tak niestety niewiele to pomogło.





Producent zwraca uwagę, aby aplikować ją na umyte już włosy. Oczywiście wykorzystałam ją na suche włosy, lecz w moim przypadku nie sprawdziło się to. Wówczas moje włosy przyklapnięte oraz obciążone składnikami odżywki.

Po upływie jakiś dwóch miesięcy zużyłam 1/4 opakowania, co na produkt myślę jest dobrze. Ponadto zaznaczę, że myję włosy codziennie. Przy takim użytkowaniu spokojnie starczy mi na dłuższy okres. Dzięki niemu bynajmniej nie stracę większości swoich włosów przy rozczesywaniu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger