My WISHLIST :)

Cześć kochane :)

Dzisiaj przychodzę do was z moimi marzeniami do spełnienia. moją małą listą. Jak każda z nas ma swoje ukryte zamierzenia bądź też cele, które pragnie spełnić. Droga do ich realizacji bywa czasem utrudniona, lecz co się nie robi aby je zrealizować :)


 Oto one:

Samsung Galaxy Tab 3 10.0
Od niedawna stałam się posiadaczką telefonu Galaxy S III i to ukierunkowało mnie do dalszego poszukiwania sprzętu w tej firmie. 

Converse białe krótkie tenisówki
Są tak popularne jak Coca Cola, a na nadchodzącą wiosnę idealnie będą nadawały się do codziennych marszów do pracy jak i na spacery.

Tangle Teezer
Jestem ciekawa czy rzeczywiście jest tak skuteczna jak o niej się rozpisują blogerki. A kolejna odmiana dla włosów prawdopodobnie wyjdzie na plus.

Hakuro lub Real Techniques
 Pędzle, ponieważ stare są już wysłużone i pora zmienić na coś lepszego ;) 

Rozkloszowane spódnice
Tego nigdy za dużo, niezależnie od koloru :)

Urban Naked Palette
Tutaj znowu skusiłam się opiniami na blogach czy też filmach na stronie youtube.com
Pragnę udoskonalać swoją "technikę" malowania różnymi dostępnymi produktami.



Czy wy posiadacie swoje marzenia? Jak staracie się je spełniać?
Piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger