WIBO Extreme Lashes- Pogrubiający tusz do rzęs

Witam !!! :)

Każda z nas ma swoje wymagania czy sugestie, którymi się kieruje przy zakupie tuszu do rzęs. Jedne z nas zwracają uwagę na to aby dawały objętość, bądź wydłużaly je, a jeszcze inne kierują się dobrymi opiniami lub ceną.

Dzisiaj chcę przedstawić produkt pochodzący z firmy WIBO- Extreme Lashes Volume Mascara. 

Tusz został zakupiony w sieci drogeryjnej Rossmann, za cene 9,29 i dostajemy 8 ml produktu. Zawartość mieści się w różowym opakowaniu, nie należy ono do idelanych. Z racji, iż jest to już moje drugie opakowanie ( po jakimś czasie ponownie do niego wróciłam) chcę przestawić kilka moich spostrzeżeń.

Na moich rzęsach działa stosunkowo dobrze. Wydłuża je, w miarę pogrubia, lecz ma tendencje po kilkugodzinnym przebywaniu na rzęsach do osypywania i kruszenia. Dla mnie jest tot jedyny minus. Po około 2 miesiącach po otwarciu, niestety wysycha już jego zawartość. Szczoteczkę posiada spiralną, wielkość dla mnie jest standardowa. Wiadomo na obecną chwilę są już większe :) Przejdę do sedna.









EFEKTY:

lewa strona- bez tuszu
prawa strona- z tuszem


Może Wy miałyście doczynienia z tym tuszem?
Proszę pisać wszelkie sugestie


Pozdrawiam 



1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie wygląda na rzęsach jeszcze nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger