I ♥ WEDGES :)


Hello :)

Dzisiejszego dnia odebrałam z paczkomatu zamówione buty- koturny ze znanej tutaj strony internetowej czasnabuty.pl. 



W dniach bodajże 25-31 trwała promocja 15% z okazji Halloween oraz dostawa na paczkomaty za 1zł. Niedługo się zastanawiając wybrałam dwa modele. 

Zdjęcia pochodzące bezpośrednio ze strony internetowej



Poniżej moje zdjęcia prezentujące pierwszy model








Drugie już do mnie jadą. Buty są po pierwszym teście bojowym :) Są lekkie, wygodnie się w nich chodzi. Po   dwóch godzinach spacerowania, nie odczuwałam żadnego bólu.
Co do sklepu nie mam żadnych zastrzeżeń. Wiadomości były wysyłane na każdym etapie realizacji zamówienia:) Z czystym sumieniem polecam.

Zapraszam bezpośrednio na stronę internetową:

www.czasnabuty.pl



Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger